Niceland
Idealistický Jed a jeho přítelkyně Chloe si vzájemně slíbí, že se vezmou. Dívka se propadne do depresí kvůli smrti své kočky, bezradný mladík se přestěhuje do starého karavanu. Na vrakovišti poznává podivínského Maxe... Režisér Fridrik Thór Fridriksson ve své novince opět vypráví o rubu konzumní civilizace a o hledání štěstí.