Boty mrtvého muže
Richard vždycky chránil svého mladšího bratra, ale když odešel na vojnu, prosťáček Anthony se dostal do područí místního drogového gangu. Po sedmi letech se Richard vrací do rodného městečka v Midlands. Nastal čas vyrovnat účty s minulostí.
Zatímco předchozí Meadowsův film Tenkrát v Midlands byl hořkou komedií, v jeho novém snímku, který se též odehrává v Midlands, zaznívají bezútěšně temné a zneklidňující tóny zloby a násilí. Richard (Paddy Considine) vždycky držel ochrannou ruku nad svým mladším bratrem Anthonym (Toby Kebbell). Když však narukoval, prosťáček Anthony se dostal do područí šéfa místního drogového gangu Sonnyho. Uplynulo sedm let a Richard míří do rodného městečka v Midlands. Dům, kde vyrůstal, už mu nepatří, a proto se utáboří na opuštěné farmě. Parta gaunerů zpočátku Richardův návrat nebere vážně. Jenže dělá chybu - přišel čas pomsty a zúčtování s minulostí. Film byl vloni uveden na MFF v Benátkách a v Torontu.