Sabah
Čtyřicetiletá muslimka Sabah žijící v Kanadě se zamiluje do Kanaďana. Sabah má přímo panický strach, co tomu řekne její rodina, a jeho nabídka, že přestoupí na muslimskou víru, ji nikterak neuklidní.
Film se zaměřuje na krátký životní úsek čtyřicetileté muslimky Sabah, která je se svým početným příbuzenstvem usazena v kanadském velkoměstě. Její bratr řídí přísnou rukou celou rodinu, kterou po dávné smrti otce tvoří kromě něj pouze ženy, a to hned několika generací. Bratr dbá na ortodoxní respektování všech muslimských náboženských a mravních zásad, mezi nimiž je i striktní zákaz známosti s mužem jiného vyznání. Nejmladší generace už zná různé triky, jak se vyhnout vnucovaným partnerům, ale plachá a poctivá Sabah je bratrem nemilosrdně prohlášena za mrtvou, když se přizná k tajnému vztahu se sympatickým Kanaďanem. Film je úsměvnou pohádkou na téma rasové a náboženské netolerance, viděné tentokrát z opačné strany, než jsme zvyklí.