Drsný film o tom, jak je těžké nalézt sám sebe, když mladý člověk upadne do područí nemilosrdných zákonů velkoměstského podsvětí.
Ve svém režijním debutu líčí herec Aksel Hennie, který zde ztělesňuje protagonistu Davida, drsný příběh mladíka, jenž se musí sám vyrovnávat s těžkými životními zkouškami. Otec umírá na rakovinu, bratr postižený Downovým syndromem potřebuje trvalou péči, matka jen rezignovaně vegetuje. Právě když má David zařídit otcův pohřeb, zaplete se v posilovně, kde pracuje, do obchodu s drogami, organizovaného Pákistánci. Jejich vydírání je nemilosrdné a David mu musí čelit docela sám poté, co ho opakovaně zradí nejlepší přítel. Ubránit se je nad jeho síly, David se však nevzdává, a navíc pochopí, že nejdůležitější hodnotou v životě je zodpovědný postoj. Kulisou tohoto dramatu je dnešní Oslo, pocity bezvýchodnosti a neustálého ohrožení umocňují scény uzavřené do těsných interiérů a opakované výjevy brutálních fyzických útoků.