Malí zloději
Dvě afghánské děti bez domova, bratr a sestra, tráví dny na ulicích Kábulu a noci spolu s matkou v její vězeňské cele. Jednoho dne ale velitel vězení tuto praxi zruší a vyhodí je. Zoufalé děti se rozhodnou, že se pokusí nechat se přistihnout při krádeži, aby se mohly dostat zpátky. Příběh, inspirovaný realitou poválečného Afghánistánu, byl natočen s neherci na reálných místech.