Plačící pěst
Čtyřicátník Gang Tae-shik byl kdysi medailista na Asijských hrách. Teď do sebe za peníze nechává na ulici mlátit frustrované lidi, aby si vydělal na živobytí. Mladý Yu Sang-hwan byl bezohledný gangster. Skončil ve vězení, kde se začal věnovat boxování. A právě box se pro oba muže stává poslední příležitostí zvednout se ze dna.
Boxerský snímek korejské provenience ctí pravidla žánru a doplňuje je moderní vyprávěcí formou. Po poněkud hektickém začátku paralelně sleduje osudy dvou protagonistů. Čtyřicátník Gang Tae-shik byl medailista na Asijských hrách v roce 1990 a po krachu rodinného života si vydělává na ulici: za peníze do sebe nechává bušit frustrované lidi. Mladík Yu Sang-hwan je vcelku zdatný a bezohledný gangster. Ocitá se ve vězení, kde začne více méně z donucení boxovat. Oba muži míří rychle ke dnu a východisko z tíživé situace nacházejí právě v boxu a v blížícím se amatérském šampionátu? Poměrně drsný snímek s řadou rvaček a bitek, s dlouhými sekvencemi tréninku i ringových zápasů doplňuje melodramatická linie: oba tak rozdílní borci se upínají na rodinu. Tae-shik na synka, Sang-hwan na těžce nemocnou babičku. V roli mladšího hrdiny se objevuje režisérův bratr Ryoo Seung-bum.