Výjevy z uhelné sloje a zasněžených hald výmluvně ilustrují stručné sdělení závěrečného titulku. Ve vyřazených slojích u Walbrzychu ilegálně těží uhlí na pět tisíc nezaměstnaných dělníků. Někteří z nich tu přicházejí o život.