Někdy je horší někoho najít než ho ztratit. Surrealistický, poetický příběh dvou sester o pomíjivosti existence, o neřešitelnosti ztrát a o nebezpečí, které na člověka číhá, když se jeho naděje změní v obsesi.
„I v dnešním pragmatickém světě stále existují záhady, které jsou nad naše schopnosti porozumět jim. Naděje, i když je obecně oslavována coby pozitivní emoce, může být vlastně také velmi destruktivní,“ soudí Juliet McKoenová, jejíž autorský snímek je inspirován skutečnou událostí. Kath pronásledují obrazy ledu a vody. Tyto záběry fungují jako flashbacky, tolik podobné těm, které prožívají lidé trpící posttraumatickým stresem, a zároveň jsou vizualizací jejího emotivního rozpoložení. Kath přišla před dvěma roky o sestru Annie: ta záhadně zmizela cestou domů krátce po odchodu z továrny na zpracování ryb, kde byly obě sestry zaměstnané. Kath se zmocní videonahrávky pořízené bezpečnostní kamerou, na které jsou zachyceny poslední kroky Annie. Je přesvědčena, že se ji Annie snaží najít, právě tak jako se o to pokouší ona. Hledá odpověď na otázku, zda existuje posmrtný život. Najde ji? A co se vlastně Annie přihodilo?