Hari Om
V luxusním Orient expresu cestuje napříč Indií milenecký pár z Evropy, jehož vztah prochází krizí. On, racionální obchodník s drahokamy, ona, v romantických kulisách postrádající „true love“. Ve stejném tichu před bouří čeká i Hari Om, chudý řidič rikši, až se už konečně něco přihodí...
V luxusním Orient expresu cestuje napříč Indií milenecký pár z Evropy, jehož vztah se během dlouhé jízdy vyhrotil. Pařížan Benoît, racionální obchodník s drahokamy, znuděný jistotou, nevidí ve své cestě nic než naplánovanou byznys trasu a z barvitosti kulturního dědictví exotické země vnímá jen chaos a hluk. Zato citově rozevlátá Isa je Indií okouzlena, v romantických kulisách postrádá již jen „true love“. Ve stejném tichu před bouří čeká i Hari Om, řidič rikši, až se už konečně něco přihodí... Se svým osudem byl dosud spokojen, dokud mu jeho zaměstnavatel neobrátil život vzhůru nohama. Každý den jako obvykle přijíždí na nádraží naproti bohatým turistům. S Benoîtem a Isou se přesto střetne za zcela jiných okolností. Národnostně a sociálně nesourodá trojice si nakonec uvědomí svá skutečná přání a touhy na mnohem delší cestě, než jakou původně plánovala.