Kladivo
Pablo je na prahu sexuálního probuzení, objevuje touhu a svobodu. V jeho katolické škole vládne pevnou rukou sestra Edwin, která učí řádu a disciplíně založené na pocitu viny. Když Pablo objeví její tajemství, přijde o svou nevinnost.