Čtyři dřevorubci, Josef, Josef, Josef a Josef, opustí Evropu a vydají se hledat štěstí do Kanady. Na cestě za pátým Josefem se setkají s dívkou z plakátu, striptýzovými tanečnicemi - dvojčaty, prodavačkou aut, taxikářkou a mnohými krásnými auty.