Nadmuté město
Kdysi mimořádný herecký talent Stacey Keach ztělesňuje boxera Billa Tullyho, který má svá nejlepší léta v ringu za sebou. Jednoho dne potkává mladíka Ernieho (Jeff Bridges), jehož talent v něm vzbudí chuť dohnat alkoholem promarněný čas. Jeden z nejvíce přehlížených, přesto nejlepších Hustonových filmů.
V mládí talentovaný boxer John Huston se po takřka padesáti letech vrátil s filmovou kamerou „mezi provazy“, aby na příběhu dvou boxerů stojících na opačných koncích kariéry vzdal jemně nostalgický a neokázalý filmový hold obyčejným hrdinům všedního dne. Jeden z největších hereckých talentů amerického filmu druhé poloviny dvacátého století Stacy Keach ztělesňuje třicátníka Billa Tullyho, který má svá nejlepší boxerská léta za sebou. Jednoho dne potkává mladíka Ernieho (Jeff Bridges), jehož talent v něm vzbudí chuť dohnat čas ztracený s lahví whisky v ruce. Civilistickým způsobem vedená charakterová studie jedinců snažících se prostřednictvím vysněného úspěchu v ringu vymanit z existenčního dna kalifornských předměstí se řadí k několika nespravedlivě přehlíženým položkám v Hustonově filmografii. I po pětatřiceti letech od svého vzniku však Nadmuté město patří k tomu nejzajímavějšímu, co kdy bylo natočeno ve sportovním prostředí.