Velká řeka
Ali, muslim ve středních letech, přiletí do Ameriky hledat svou ztracenou ženu. Cestou sveze mladého Japonce, který stopuje napříč Amerikou, a místní dívku. Oba se mu snaží pomáhat v jeho hledání… Road movie z amerického jihozápadu se třemi neobvyklými hrdiny a úžasnou kamerou.