Rodinné právo
„Nejdůležitějším momentem v životě muže je zjištění, že jeho synové jsou pro něho důležitější než rodiče.“ (F.Truffaut). Film o lásce mezi třemi generacemi: o lásce otců, dětí a jejich dětí... Snímek argentinského režiséra, označovaného za „latinskoamerického bratrance Woodyho Allena“.
Ariel Perelman je právník jako jeho otec. Je mezi nimi však jeden zásadní rozdíl. Zatímco jeho otec zastupuje nejrozmanitější barvité postavy kriminálníků, Ariel má co do činění spíše s duchy... Pracuje totiž pro právní oddělení, které zastupuje své klienty v jejich nepřítomnosti. Jeho život je dost šedivý. Pak se věci začnou měnit k lepšímu. Ožení se s krásnou ženou, která se zdála pro něho nedosažitelná. Má s ní dítě, jeho sebevědomí začíná růst... Uprostřed těchto změn se však na něho otec obrátí s naléhavou záležitostí. Ariel musí učinit rozhodnutí, které má zásadním způsobem změnit jeho život. Postaví se konečně na vlastní nohy, nebo setrvá ve stínu svého starého otce?