Charlotte je dvaatřicetiletá žena, která právě opustila svého partnera, Ulrik touží stát se také ženou. Bydlí v bytech pod sebou a přes své odlišné charaktery, životní styl i sny si navzájem pomalu podléhají. Snímku herecky dominuje David Denick, který s ženskou něžností ztvárnil transsexuálního Ulrika.
Dvaatřicetiletá Charlotte se právě rozešla se svým dlouholetým partnerem. Nastěhuje se do nového bytu, začne žít uprostřed nevybalených krabic a každou noc tráví s jiným mužem. Její transsexuální soused Ulrik, který bydlí o patro níž se svým psem, Slečnou Daisy, si vydělává peníze prostitucí a čeká – na návštěvy své neurotické matky, na povolení k operaci, při níž se i fyzicky má stát ženou, na své oblíbené telenovely, na opravdovou lásku... Osamělost sblíží dva zcela rozdílné charaktery: sebevědomou a někdy až bezcitnou Charlotte a zoufale zmateného a bezbranného Ulrika. Příběh citového a sexuálního chaosu je členěn do několika kapitol, uvozených vždy krátkými černobílými záběry doprovázenými hlasem vypravěče. S intimitou příběhu koresponduje intimita prostředí, do něhož jsou všechny scény vsazeny: film se celý odehrává pouze v bytech Charlotte a Ulrika.