Téma lesbické lásky, zvlášť té první – upřímné, křehké a přitom bolestné –, zlákalo rumunského režiséra Tudora Giurgia k natočení milostného příběhu ze současné Bukurešti. Alex a Kiki spolu studují na univerzitě, bydlí v jednom domě a z holčičího kamarádství se zrodí silné citové pouto.
První velká láska a první hluboké zklamání mohou mít různou podobu, ale bolest, jež je provází, bývá stejná. A nezáleží na tom, zda se milují partneři opačného, nebo stejného pohlaví. V Bukurešti na univerzitě se potkají dvě dívky a poté, co si Alex pronajme pokojík ve stejném domě, kde bydlí i Kiki s rodiči, se z nich stanou nerozlučné kamarádky. Alex je pilná studentka a poslušná dcera prostých rodičů z venkova, Kiki skrývá svou citovou nevyrovnanost za maskou teatrální výstřednosti. Chová v sobě i jakési podivné rodinné tajemství, probleskující v záchvatech žárlivosti jejího bratra Sandu. Když kamarádství přeroste v lásku, dívky zasáhne nelehké morální i citové dilema. Mají svým blízkým říci pravdu, nebo svou orientaci dál skrývat?