Příběh nepravděpodobného přátelství liliputa Fina, upovídaného prodavače Joea a roztržité malířky Olivie. O tom, že „samota je snesitelnější, když jsou na ni tři“, vypráví se suchým humorem a neokázalou citlivostí jeden z divácky nejúspěšnějších nezávislých snímků roku 2003.