Účastníci zájezdu
Filmová adaptace bestselleru nejpopulárnějšího současného českého spisovatele Michala Viewegha. Náhodná skupinka cestujících vyráží autobusem na dovolenou k moři. Během cesty i pobytu je čeká řada situací, v nichž se lidé odhalují, a to nejen do plavek. Komedie plná lásky, vášně i jemné ironie.
Komedie podle románu nejpopulárnějšího současného českého spisovatele Michala Viewegha. Na dovolenou autobusem k Jadranu vyráží náhodná skupinka cestujících – sympatická Jolana, její léty rozhádaní rodiče, šarmantní starší dámy, dvojice gayů či sukničkář Max. Průvodkyně Pamela, blondýna s růžovými brýlemi, se rozhodla „vytvořit z nich správnou partu“. Oni se však vidí poprvé v životě! Během cesty a pobytu u moře na všechny čeká řada komických, ale i absurdních situací, v nichž se lidé ukazují odhaleni, a to nejen do plavek. Přátelství, překvapivá setkání, letní milostná vzplanutí i divoké prázdninové vášně se odrážejí v příběhu plném humoru a jemné ironie. Eva Holubová získala na festivalu Tribeca 2006 v New Yorku cenu za nejlepší ženský herecký výkon a filmu byla udělena speciální cena za výkon celého hereckého obsazení.