Debutující Mark Hammond natočil film plný irských teroristů, heroinu, reggae a boxerského esa Lennoxe Lewise, který v roli rastafariánského krále londýnského Brixtonu dokazuje, že se minul povoláním. Kriminálka, která vás zaručeně dostane do nálady.
Filmů zachycujících severoirský konflikt bylo natočeno mnoho – a v polovině z nich vystupovali melancholičtí chlapíci pronásledovaní vzpomínkami, policií i bývalými kumpány. V žádném z nich se však před kamerou nesešli bývalý profesionální fotbalista, který se prokopal až do Hollywoodu (Vinnie Jones jako Johnny), trojnásobný boxerský mistr světa v těžké váze (Lennox Lewis jako Raz) a lídr skupiny The Who (Roger Daltrey jako Jimmy). A žádný z nich nehnal kupředu strhující reggae soundtrack sestavený legendárním producentem Adrianem Sherwoodem. Debutující režisér Mark Hammond měl při výběru spolupracovníků šťastnou ruku a natočil film, na nějž je radost se dívat. Přestože je od začátku jasné, že si to nakonec hlavní hrdina kvůli svému staromódnímu smyslu pro čest a spravedlnost pěkně odnese...