Zítra ráno
Po řadě let strávených v Kanadě se Nenad vrací na návštěvu rodného města. Na první pohled je vše při starém, ale brzy je zřejmé, že nic není tak, jak bylo. Generační výpověď o hledání sebe samého na prahu životní zralosti je dílem scenáristky Mileny Markovićové a režiséra Olega Novkoviće, žáka Srdjana Karanoviće, patřícího k „české škole jugoslávského filmu“.
Po dvanácti letech strávených v Kanadě se Nenad vrací do svého rodného města Bělehradu. Chce se tu oženit s Majou, prožít svatební veselí s nejbližšími a vrátit se zase tam, kde už zřejmě zapustil kořeny. Setkává se po dlouhé době s rodiči, někdejšími přáteli i s bývalou láskou Sašou. Navzájem se ujišťují, že vše zůstalo při starém, nic se nezměnilo, snad jen přibyla nějaká ta vráska a šedivý vlas. Jenže všichni cítí, že tomu tak není. Především chybí Sima, jeden ze čtveřice nerozlučných kamarádů, ale ztrát a jizev na duši je mnohem víc a postupně se odhalují. Nic už není tak, jak bylo. Scénář k filmu Zítra ráno napsala Milena Markovićová, básnířka a autorka divadelních her, uváděných a oceněných i na zahraničních scénách. Vypovídá v něm o pocitech, zklamáních i nadějích svých vrstevníků na prahu životní zralosti a o stálém hledání sebe samého v rozporuplném světě. Režisér Oleg Novković jej realizoval v produkční společnosti známého herce Lazara Ristovského, který tu vytvořil roli Nenadova otce.