Psanci
Rok 1998. Portugalská kolonie Macao přechází pod čínskou správu. V chaosu konce epochy se každý snaží urvat, co se dá. Bývalý gangster Wo chce jen v klidu žít se svou rodinou. Minulost jej však dostihne jinak, než čekal: se čtveřicí někdejších kolegů se vydává na nostalgickou misi jako za starých časů.
Wo se kdysi pokusil zabít svého nadřízeného Faye, bosse hongkongské mafie. Od té doby utíká. Když se s manželkou a malým dítětem konečně usadí v Macau, ví, že na něj Fay jednou pošle své lidi. Nečeká však, že přijdou tak brzy a že je bude znát tak dobře. Akci však překazí příchod dalších dvou gangsterů, kteří ho mají naopak chránit. Po letech se tak sejdou dávní přátelé, jež rozdělila služba pro různé gangy. Pětice stárnoucích zabijáků zavzpomíná na slavnou minulost a vyrazí ještě jednou do akce pohromadě… Johnnie To vytvořil další z hongkongských poct westernům Sergia Leoneho a Sama Peckinpaha, v níž se efektně natočené přestřelky a scény pověstného „krvavého baletu“ střídají s nostalgií po odcházejících časech a se zamyšlením nad hodnotou cti, přátelství a sounáležitosti. Hlavní role si rozebrala herecká elita východoasijských kinematografií.