Les Galante (vynikající Steve Buscemi) je protřelý paparazzo, který z mladého adepta herectví a bezdomovce Tobyho (Michael Pitt) udělá svého asistenta. Cenami ověnčená satirická komedie o nepravděpodobném přátelství je nejnovějším filmem jedné z legend amerického nezávislého filmu.
Velkohubý paparazzo Les, jehož heslem je „vždy jet po proudu“, narazí jednoho dne na mladého bezdomovce Tobyho, kterého do New Yorku přivedla touha stát se hercem. Naivní snílek s charizmatem rockové hvězdy se stane asistentem protřelého fotografa, který jej učí trikům svého řemesla, mimo jiné jak se dostat na správný večírek. Když do Tobyho života vstoupí popová princezna Kharma, vycítí Les šanci získat pár lukrativních záběrů. Svěží satirická komedie jedné z nejzajímavějších postav amerického nezávislého filmu nahlíží do světa showbyznysu, kterým hýbají nejen adorované star na dobu určitou, ale především strůjci jejich vzestupu i pádu – paparazzové. Do jednoho z nich se dokonale vtělil Steve Buscemi, jehož brilantně ztvárněný ztroskotanec Les vzdáleně připomíná Hoffmanova Rizza z Půlnočního kovboje, k jehož odkazu se DiCillův snímek hlásí.