Cesta za svatým Diegem
Mladý lesní dělník „Tati“ Benitez bezmezně obdivuje Diego Maradonu. Když je 17. dubna 2004 tato modla nejen argentinských fotbalových fanoušků nečekaně hospitalizována v Buenos Aires, rozhodne se Tati podniknout odyseu napříč Argentinou do hlavního města, aby předal svému idolu vskutku nevšední dar...