Láska nade vše
Ah Peng, mladá Malajka čínské národnosti, přichází z venkova do hlavního města Kuala Lumpur pracovat do bufetu své tety. Ze začátku ji nástrahy ani radosti velkoměsta nezajímají, nakonec ale podlehne místnímu mladíkovi Johnovi a její osud, tak podobný mnoha jiným, se neodvratně naplní. Křehký portrét střetu lásky s lhostejností a cynismem v atmosféře odcizeného velkoměsta. Příklad mezinárodně úspěšného malajského nezávislého filmu.
Ah Peng, mladá Malajka čínské národnosti, přichází z venkova do hlavního města Kuala Lumpur, kde má pracovat v malém bufetu své tety. Zpočátku se zdá, že ji nástrahy ani radosti velkoměsta nezajímají a nemá na ně čas. Jednoho dne se ale u telefonní budky, kam chodí volat rodičům i svému příteli z rodné vesnice, setkává s Johnem. Místní mladík ji stále sleduje a neodbytně se ji snaží svést, až mu dívka nakonec podlehne. John ale pak najednou zmizí a my sledujeme, jak se osud mladé ženy, tak podobný mnoha jiným, neodvratně naplňuje. Tan Chui Mui, mladá čínská filmařka z Malajsie, vytvořila živý a křehký obraz současné metropole Kuala Lumpur, kde se láska setkává s lhostejností a cynismem. S pomocí velice jednoduchých filmařských prostředků se jí daří zachytit složité pocity a atmosféru života v odcizeném velkoměstě.