Hezké sny
Monotónní život skladatele reklamních jinglů prudce mění směr v okamžiku, kdy potkává dívku svých snů, a to doslova, neboť úchvatně krásná Anna se Garymu zjevuje pouze ve spánku. Martin Freeman, Gwyneth Paltrowová a Danny DeVito v hlavních rolích šarmantní komedie o následcích setkání s vtělenou dokonalostí.
Kdysi vcelku populární muzikant Gary (Martin Freeman známý z filmů Confetti či Láska nebeská) se dnes živí skládáním reklamních jinglů. Setkáváme se s ním na prahu krize středního věku v monotónním vztahu s věčně nespokojenou intelektuálkou Dorou (Gwyneth Paltrowová). Jeho život prudce mění směr v okamžiku, kdy potkává dívku, o které sní každý muž. V tom však spočívá jeho problém, neboť úchvatně krásná Anna (Penelope Cruzová) se mu zjevuje pouze ve spánku. Brzy si k dokonalé ženě vytváří vztah, jenž mění jeho dny v pouhou přípravu na úžasná noční setkání. Aby je učinil intenzivnějšími, vyhledá unavený, ale šťastný Gary podivína Mela (Danny DeVito), odborníka na lucidní snění, který jej zasvětí do pravidel vzrušující, avšak nebezpečné hry. O tom, co může způsobit setkání s vtělenou dokonalostí, vypráví šarmantní komedie, z jejíhož vysněného světa se po devadesáti minutách odchází jen obtížně.