Anna a Mara, lesbické partnerky, poskytnou přístřeší mladičkému imigrantovi z Maroka. „Vznikne jakási provizorní rodina, jež má zajistit zázemí třem lidem, kteří hledají sami sebe,“ prohlásil režisér. Je to v jejich situaci náročný úkol, který je nad jejich síly a fatálně zasáhne do vzájemných vztahů.
Intimní přítelkyně Anna a Mara se vracejí domů z exotické dovolené. Ještě na cestě objeví Anna v kufru auta mladičkého Maročana. Jako tisíce jiných se Anis chce dostat do Evropy, získat práci a prožít tam lepší život. Dívky ho vezmou k sobě, pečují o něj jako o mladšího bratra. Anna mu najde práci skladníka v rodinném podniku, továrně na boty, kde jako dělnice pracuje i Mara. Avšak vzájemná solidárnost vezme za své, jakmile je toto křehké společenství vystaveno závažným problémům. Ničivou lavinu spustí po smrti svého otce nevyrovnaná Mara a hned se ukáže, že trojici drželo pohromadě jen vědomí odlišnosti od ostatních a z toho plynoucí strach z okolního světa. Film má komorní ladění, ale už způsobem tematizace lesbického vztahu, odmítaného i nejbližší rodinou obou žen, míří ke společenskokritickému žánru. Ten je dále potvrzen úvahami o vratkém postavení dělníků, o nezaměstnanosti, a především o příčinách rozčarování imigrantů ze třetího světa.