Saturno contro
Vítěz MFF Karlovy Vary 2003 (Okno naproti) natočil poutavý skupinový portrét přátel kolem čtyřicítky, kteří se snaží zorientovat ve druhé polovině života. Jednoho večera však do jejich zevšednělé reality vstoupí tragická událost. Nový film předního italského režiséra, který svým nezaměnitelným rukopisem nahlíží na život skrz jeho melodramatický rozměr, ovšem bez laciného sentimentu.