Sny prachu
Do bohem zapomenutého místa, zlatého dolu v poušti v Burkině Faso, přichází nigerijský zemědělec Mocktar. V krajině větru a prachu překonává každodenní úmornou prací a osudovým setkáním se ženou a její malou dcerou smrt vlastního dítěte. Režisérův debut byl uveden na festivalech v Sundance a v Benátkách.
Mocktar odešel z Nigérie do Burkiny Faso, aby se zde nechal zaměstnat v pouštním zlatém dole a zapomněl na smrt své nejmladší dcery. V Essakane však zlatá horečka pominula před dvaceti lety a lidé v této pustině a divném bezčasí zůstávají jen ze setrvačnosti. Dál sní své sny o bohatství a lepší budoucnosti, unášené věčným větrem, mizející v prachu a písku a znovu přivolávané pohledem na nekonečný horizont. Setkání s třemi muži, dvěma ženami a dítětem jedné z nich přiměje muže, jenž chtěl svému osudu uniknout, hledat sebe samého. Dlouhé záběry tlumených barev se soustředí na výrazy tváře a jemná gesta postav. Také dialogy, hudbu a zvuk omezil režisér ve svém prvním celovečerním snímku na minimum, aby divák mohl nerušeně pozorovat Mocktarův vnitřní svět. Film byl uveden na festivalech Sundance a v Benátkách.