Bestiář
Tragikomicky laděný příběh proměn neobvyklého milostného vztahu ambiciózní studentky a záhadného burziána, volně natočený podle stejnojmenného knižního bestselleru Barbary Nesvadbové.
Hrdinkou tragikomicky laděného příběhu, jenž se odehrává v mnoha exkluzivních tuzemských i zahraničních prostředích, je ambiciózní studentka Karolína, která se zaplete do milostného vztahu se záhadným burziánem Alexem. Jejich vztah je plný nejistoty, pro Karolínu trýznivý a pokořující. Ve snaze vymanit se z citové závislosti na svém egocentrickém idolu se vrhá do dalších nezávazných milostných avantýr, během nichž se pokouší změnit své chování k mužům a sama udávat tempo v nových vztazích. Její dobrodružné hledání životních hodnot a sebe samé tak provází řada neuvážených kroků. Scénář divácky vděčné komedie talentované Ireny Pavláskové vznikal ve spolupráci s úspěšnou spisovatelkou Barbarou Nesvadbovou.