Sedm kapitol ze života studentů jedné blíže neurčené estonské střední školy. Introvertní Joosep se stal terčem nejapných her svých spolužáků, které dráždí svou uzavřenou povahou. Žerty postupně přerostou v šikanu, jež vyústí v tragédii – k překvapení všech – i diváků. Mrazivé svědectví o ponižování lidské důstojnosti.
Introvertní Joosep se stal terčem nejapných žertů svých spolužáků, jež dráždí svou uzavřenou povahou. Jedinou oporu ve třídě nachází u Kaspara, s nímž sedí v lavici. Anders, vůdce party, stupňuje své chování vůči oběma chlapcům až mimo hranice lidské důstojnosti. Po zvlášť odpudivém útoku jsou Joosep a Kaspar připraveni jednat. Už nikdy nebudou věci tak jako dřív... Snímek členěný do sedmi kapitol se odehrává v blíže neurčené estonské střední škole. Není sociologickou sondou na téma šikany mezi mladistvými, která se může obrátit v krvavý masakr vůči svým iniciátorům, ale spíše se v obecné rovině zamýšlí nad temnými stránkami lidské duše, jež se často skrývají pod atraktivním zevnějškem a mohou v ostatních při neustávajícím tlaku vyvolat nečekanou reakci. Zvláště herecké výkony hlavních představitelů dávají příběhu, lineárně směřujícímu od hrátek k tragédii, velmi uvěřitelný rozměr.