Navždy, nikdy, nikde
Učitel dějepisu Baisch a jeho vznětlivý švagr Anzengruber, závislý na uklidňujících lécích, se v noci vracejí z inaugurace rodinného obchodu. Náhoda jim připlete do cesty Schwanenmeistera, netalentovaného triviálního baviče v nejhorším slova smyslu. Nesourodá a konfliktní trojice antihrdinů se však záhy místo doma v posteli ocitá na křižovatce svých možností, v beznadějné, absurdní a groteskní situaci. Zůstanou uvězněni v autě na opuštěném místě, bez možnosti úniku, s příslibem záchrany v nedohlednu. Ale i svítající naděje se může stát jen předehrou k další hříčce osudu, kterou režíruje Toni, syn vychovatele, organizujícího tábor pro obézní děti... Tak začíná bizarní a černá tragikomedie, v níž se nakonec na jedné lodi ocitá člověk i laboratorní myš.