Synchronoff
Milostný příběh, jemný a přesný jako strojek ve starodávných hodinkách, jehož podmanivý rytmus prochází celým filmem. Portugalská režisérka Cátia Peresová získala prestižní stipendium Gulbenkianovy nadace pro studium na katedře animace britské Národní filmové školy. Její absolventský snímek Synchronoff posbíral řadu cen – nejen na studentských festivalech.