Za plotem
Omezený prostor, zvnějšku prázdno, uvnitř velká dramata. Návrat do dětství, do doby prázdnin, časů horkého léta. Náhle se zjevují všechny polozapomenuté detaily, objevitelská puzení, drobné epizody, nad kterými jsme si lámali hlavu a mysleli, že to tak bude věčně... Cena za nejlepší film hlavní soutěže 3. ročníku festivalu Fresh Film Fest.