Anna
Anna trpí Tourettovým syndromem: napodobuje pohyby všech lidí kolem. I ty nejjednodušší úkoly, například jít nakoupit, jsou z tohoto důvodu pro ni téměř nemožné. Ale i ona touží po lásce a neustále se pokouší svůj sen naplnit.