Filipínský film, který vzbudil zájem na letošním festivalu v Cannes, sleduje jeden den v životě Thelmy, která se stala pěstounkou odloženého chlapečka. Je to den, kdy dítě musí odevzdat adoptivním rodičům z Ameriky.
Thelma s manželem Dadem a dvěma dorůstajícími syny Geraldem a Yurim žije v chudé čtvrti v Manile, kde místní oddělení pěstounské péče svěřuje rodinám odložené děti, než dojde k jejich formální adopci. Úřednice náhradní matky navštěvuje a dohlíží na to, aby o děti bylo dobře postaráno. Thelma je jednou z pěstounek a její zatím poslední „syn“ jménem John John žije v její rodině už třetí rok. Nyní však nastala chvíle, kdy Thelma musí chlapečka předat adoptivním rodičům z Ameriky. Spolu s ní prožíváme poslední den, který stráví s dítětem, k němuž velmi přilnula. Zdánlivě obyčejný příběh vypráví o citu, který je v dnešním světě stále vzácnější, o lásce ženy k dítěti, jehož vlastní matka opustila.