Ve společnosti, kde každý dokáže létat, to nikdo nedělá. Všichni se naopak kotví k zemi pomocí „gravitační obuvi“. Zbaveni slunečního světla a nebe se věnují své každodenní rutině bez naděje a bez radosti. Najde se někdo, kdo se pokusí uniknout?