Hlavní hrdina sní svůj velký sen o tom, že prorazí jako prodejce vuřtů. Když zjistí, že není tak jednoduché najít pro svůj stánek správné místo, rozhodne se dát věci do pohybu poněkud neobvyklým způsobem.