Boogie
Třicátník Bogdan si založil firmu na výrobu nábytku, oženil se a zplodil syna. Nyní s rodinou tráví dovolenou u Černého moře, manželka čeká dalšího potomka. V letovisku se setká se dvěma spolužáky ze střední školy, kteří se v životě dosud neusadili a vedou nezávazný způsob existence. Boogie (jak byl hrdina nazýván v době svých studií) se názorově i pocitově konfrontuje se Sorinem a Valim během jedné noci, kterou spolu stráví v restauraci, bowlingovém klubu, baru a na ubytovně s prostitutkou. Pokus o návrat do teenagerovských let má pro něj poněkud hořkou příchuť, neboť všichni tři se změnili, nejvíce díky svým závazkům on sám... Snímek nechává nahlédnout do duše svých hrdinů prostřednictvím neokázalého způsobu režie. Statické záběry, autentické zachycení zvuku a vynikající herecké výkony vytvářejí dojem bezprostřední účasti na vystřízlivění nastupující střední generace.