Stárnoucí hollywoodský producent Ben bojuje na všech frontách: v soukromí mu peklo na zemi připravují druhá manželka, předčasně dospělá dcera i spolupracovníci. Diváci na zkušební projekci „odstřelí“ jeho nový snímek. Komedií plnou hvězd s Robertem De Nirem v čele se režisér Barry Levinson hlásí k žánru klasické hollywoodské satiry i k vlastnímu úspěšnému snímku Vrtěti psem (1997).
Stárnoucí hollywoodský producent Ben se snaží oživit svou upadající kariéru. Jeho důvody jsou velmi osobní: dcera, která dospěla příliš rychle, dvě bývalé manželky a mnozí kolegové z branže, jimž by jeho ponížení udělalo radost. Nutnost dokončit nový film ve vražedně krátkém termínu mění Benův život v peklo. Všechno ještě zhoršují šéfka studia Lou, neurotický agent Dick, scenárista Scott a ambiciózní britský režisér Jeremy – a především diváci první zkušební projekce, kterým se vůbec nelíbí drsné finále jeho díla. Komedií natočenou podle stejnojmenné autobiografické knihy hollywoodského producenta Arta Linsona (jenž je i autorem scénáře) se režisér Barry Levinson hlásí ke klasické hollywoodské satiře mířící do vlastních řad i k vlastnímu úspěšnému snímku Vrtěti psem (Wag the Dog, 1997). Snímek plný hereckých hvězd v čele s Robertem De Nirem si odbyl světovou premiéru na festivalu Sundance 2008 a vřelý zájem publika si získal i na slavnostním zakončení letošního MFF v Cannes.