Bahrtalo! (Hodně štěstí!)
Originální hraný dokument o dvojici maďarských Boratů na cestě Evropou. Kníratý Cikán Lali a plešatý gadža Lori pocházejí z Transylvánie a jsou přáteli na život a na smrt. Film plný čiré východoevropské poezie působivě popisuje střet mezi spontánním Východem a upjatějším Západem.
Originální hraný dokument o dvojici maďarských Boratů na cestě Evropou. Kníratý Cikán Lali a plešatý gadža Lori pocházejí z Transylvánie a jsou přátelé na život a na smrt. V úvodu se charizmatická dvojice vydává do Vídně, později společně vyrazí ještě do Egypta. Zažili už řadu neúspěchů a i ty sporé úspěchy trvaly jen krátce, jejich přátelství ale překonalo vše. Hraný dokument s prvky crazy komedie boratovského stylu vypráví o dvou buranech a jejich střetu s civilizací. Film plný čiré východoevropské poezie působivě popisuje střet mezi spontánním Východem a upjatějším Západem. Oba herci jsou režisérem vedeni tak, aby hráli sebe samé, a problémy tak řeší vlastním, obvykle značně svérázným způsobem. Právě pozice na hranici dokumentu a hraného snímku udržuje filmu jeho nespoutanou energii a čirou spontaneitu. Existence hrdinů před kamerou postrádá cokoli kašírovaného a překlene tak i mozaikovitou strukturu snímku.