Temný Američan Scott Walker se vzdal mainstreamové zpěvácké kariéry ve prospěch umělecké tvorby v ústraní. Vizuálně silný dokument zrcadlí temnou a zamlženou stránku Walkerovy tvorby. Hovoří tu o něm David Bowie, Brian Eno, Alison Goldfrapp, Jarvis Cocker, Sting, Radiohead. Film měl premiéru na Berlinale 2007.
Dokument o temném Američanovi přináší strhující obrazotvornou hudbu, ale i silný příběh. Walker byl v šedesátých letech popovou hvězdou ve skupině The Walker Brothers, měl i vlastní televizní pořad na BBC. Pak se však vzdal mainstreamové zpěvácké kariéry a v ústraní jednou za čas natáčí artistní, vysoce ceněnou hudbu. Stal se jednou z nejvlivnějších (a také nejzáhadnějších) osobností novodobého popu. V námětech jeho písní je Mussolini, Franz Kafka, mrtvě narozené dvojče Elvise Presleyho; píseň objednaná pro bondovku Jeden svět nestačí byla označena za nepoužitelnou. Vizuálně silný dokument odráží temnou a zamlženou stránku Walkerovy tvorby. Vypovídají tu o něm osobnosti pop-music i avantgardy: David Bowie, Radiohead, Jarvis Cocker (Pulp), Brian Eno, Damon Albarn (Blur, Gorillaz), Alison Goldfrapp, Johnny Marr (The Smiths / Modest Mouse), Ute Lemper, Evan Parker či Hector Zazou.