Paní Ředkvička
Jihokorejská antiromantická komedie, natočená debutující režisérkou, představuje nekřiklavě úsměvnou ódu na outsiderství a egocentrismus. Film produkoval a scenáristicky doladil Park Chan-wook, autor mezinárodních hitů Old Boy (2003) a Nebohá paní Pomsta (Chinjeolhan Geum-ja ssi, 2005).
Ústřední postavou jihokorejské antiromantické komedie je nepopulární a nepohledná učitelka z dívčí střední školy, které studentky přezdívají paní Ředkvička. Kdykoli se totiž dostane do úzkých, výrazně zrudne, což se kvůli její nesmělosti a neprůraznosti stává neustále. Nicméně i outsideři mají své sny a paní Ředkvička touží po svém starším kolegovi, který je její tajnou láskou již od dob, kdy ještě byl její učitel. Platonická touha náhle přejde do radikálního taktického útoku, když se ukáže, že hrdinčina pracovní konkurentka je také její rivalkou v lásce. Konflikt protichůdných tužeb se postupně rozšiřuje o další postavy, až vygraduje do nápaditě pojaté finální konfrontace. Nekřiklavě úsměvná óda na outsiderství zaujme především osvěživě egocentrickou hlavní hrdinkou. V souladu s jejím pohledem je vyprávění stylizováno do hystericky vypjaté podoby.