Jattáman
Opulentní dobrodružství, nevázaná destrukce, křiklavé barvičky, rozjařilé skotačení, superhrdinové z hračkářství a gigantičtí roboti s falickými aparaturami či olbřímími bradavkami – prostě ultimativní rodinný film z Japonska. Takaši Miike konečně v programu karlovarského filmového festivalu!
Opulentní dobrodružství, křiklavé barvičky, rozjařilé skotačení a gigantičtí roboti s falickými aparaturami či olbřímími bradavkami – prostě ultimativní rodinný film z Japonska. Komiksově stylizované vyprávění se odehrává v nadčasovém prostoru, kde se potkává dětství s dospíváním, ale zastřešujícím principem zůstává svobodomyslná nevázanost. Snímek roztáčí naivně radostný koloběh megalomanské výstavby a totální destrukce, v němž trojčlenný tým neschopných zlounů svádí bláznivé bitvy s duem neohrožených maskovaných hrdinů, které tvoří -náctiletý konstruktér robotických hraček a jeho přítelkyně. Jattáman coby hraná verze stejnojmenného ztřeštěného anime seriálu ze 70. let nabízí nonstop jízdu plnou bezprostředních atrakcí, divoké nadsázky a fantasmagorických sekvencí. Klasicky „neškodný" svět dětských filmů prostupují lascivní gagy a podvratný humor obnažující absurditu žánrových klišé.