V luxusním univerzitním areálu se začínají objevovat mrtvá těla. Policie dlouho nemá tušení, že sériový vrah je dokonalou kombinací Paris Hiltonové a Hannibala Lectera... Termín „oběť módy" vyprovokoval fantazii tvůrců k originální excentrické komedii, přinášející čerstvý vítr do žánrového stereotypu krvavých hororů.
Na lékařské fakultě jedné z nejprestižnějších soukromých univerzit v zemi začíná akademický rok. Barbara ale nosí v hlavě jiné myšlenky než studium: má především problém, jak školní rozvrh skloubit se sériovým vražděním. Jako dokonalá oběť módy skrývá za mnoha vrstvami make-upu zlost. Není ochotna si přiznat, že se nikdy nedostane na obálku Cosmopolitanu, a stává se tak příkladem manipulace kultovních lifestylových časopisů s dívčí myslí. Jediný způsob, jak ventilovat frustraci, nachází Barbara v roli kanibalského psychopata. Stejné potěšení, ne-li větší, však objevuje v možnosti svěřit se divákovi. Vyhledává kameru, aby ji učinila svým libidinózním komplicem. A zatímco se „nejbezpečnější univerzita na světě", jak tvrdí děkan, před jeho zraky mění v řeznictví, nikoho by ani nenapadlo podezírat mlčící jehňátko Barbaru, jejíž jedinou posedlostí jsou, jak se zdá, poslední výstřelky módy. A tak odpovídá sama sobě: „Proč zabíjím? A proč ne? Nejlepší je prevence..." Brilantní karikatura krvavých hororů a satira na diktát konzumu.