Zpěvák Marc se živí tím, že objíždí se svým vystoupením vzdálené domovy důchodců. Při nočním přejezdu přes mlžné Ardeny se mu rozbije jeho stará dodávka. Útočiště nalezne v odlehlém penzionu. Tomu vládne podivný majitel Bartel, jenž zjevně poslední dobou mnoho hostů neubytoval, určitě ne od té doby, co ho nechala na holičkách jeho žena. Druhého dne se ukáže, že dodávka nepůjde spravit tak snadno. Navíc přestane fungovat telefon. Poměrně brzy je jasné, že Marc se odtud jen tak nedostane. Muka signalizovaná v názvu filmu můžou začít... Výsledkem je temný horor plný překvapení a násilí, směšně i hrůzně odkazující ke slavným předchůdcům, jako jsou Vysvobození (Deliverance), Texaský masakr motorovou pilou (The Texas Chainsaw Massacre) či Misery nechce zemřít (Misery). Děsuplný boj hlavního hrdiny o přežití zanechá diváka po zhlédnutí této bizarní a absurdní „love story" zcela šokovaného a zaraženého.