Hlavní postavou dalšího časosběrného dokumentu Heleny Třeštíkové je narkomanka Katka. Sugestivní příběh jejího čtrnáctiletého boje s drogovou závislostí vrcholí na jaře 2007, kdy třicetiletá Katka nečekaně otěhotní. Středobodem snímku se tak stává zoufalý zápas o budoucnost dítěte.
Po snímcích Marcela a René přichází Helena Třeštíková s dalším časosběrným dokumentem, jehož ústřední postavou je tentokrát narkomanka Katka. Sugestivní příběh jejího čtrnáctiletého boje s drogovou závislostí začíná v roce 1996, kdy v léčebném zařízení Sananim sní o tom, že si jednoho dne najde přítele, bude žít podobně jako její vrstevnice a třeba i založí rodinu. Následující roky se však její život točí v bezvýchodném koloběhu neustálé konzumace nejrůznějších drog, krádeží, prostituce a stále silnější fyzické, psychické i morální devastace. Na jaře roku 2007 se Helena Třeštíková po delší odmlce ke své „hrdince" vrací a zjišťuje, že v té době třicetiletá Katka je stále na drogách, má psa, nového přítele, a hlavně je těhotná. Středobodem snímku se tak stává nečekané těhotenství a zoufalý zápas o budoucnost dítěte. Ten však může Katka vyhrát jen za předpokladu, že nejdříve porazí svého drogového démona.