Srbský režisér Srdjan Koljević ve svém druhém filmu nabízí vlídnou mozaiku osudů několika ztracených duší, které musejí překonat emocionální traumata své minulosti, aby mohly dát své rozpadlé životy znovu dohromady. Jejich osudy přitom spojí tragická událost.
Zoufalý čin ženy se zlomeným nosem, jež náhle vyskočila z taxíku a vrhla se z bělehradského Brankova mostu, spojil životy tří lidí, kteří této události příhlíželi: nerudného řidiče taxíku Gavrila, snažícího se vyhnout jakýmkoli citovým vazbám, smutné středoškolské profesorky Anici, zarputile odmítající zájem svého studenta, a svérázné lékárnice Biljany, která právě přišla na to, že muž, za něhož se chystá vdát, není ten pravý. Každý z nich si nese z minulosti nějakou ránu, trauma, jemuž dosud neměl odvahu čelit, a právě na mostě, spojujícím starý Bělehrad s novým, začíná jejich cesta k uzdravení. „Chtěl jsem natočit film, který nabízí pozitivní energii, aniž přitom odvrací oči od reality. Film o pozitivní energii lásky, dokonce i té nemožné..." Druhý snímek srbského režiséra Srdjana Koljeviće je ve své filozofii vlídně optimistický, nikoli však nevěrohodný. Na to je příliš hluboko zakořeněn v realitě a problémech své země i lidské povahy.