Ženy v pokušení
Čtyřicetileté psycholožce Heleně se rozpadne manželství a rady, které až dosud udělovala svým pacientům, nějak nefungují. Podobně je na tom její dvacetiletá dcera Laura a svérázná matka Vilma. Muži, s nimiž stojí za to prožít milostné dobrodružství, však stále ještě existují… Nová komedie režiséra Jiřího Vejdělka je lehce nahořklou českou odpovědí na Sex ve městě.
Heleně je čtyřicet let a kolegové ji považují za uznávanou odbornici na vztahové problémy. Jednoho dne však zjišťuje, že se dostala do přesně stejné situace, jaké často s profesionálním klidem řešila se svými pacienty v manželské poradně: její muž si našel mladší ženu a Helena se nedobrovolně ocitá na prahu nové, osamělé existence. Velkými oporami jí nejsou ani dcera Laura, která se potýká s nástrahami první opravdové lásky, ani matka Vilma, jejíž svérázné názory na život se zdají nepoužitelné. Muži, s nimiž stojí za to prožít milostné dobrodružství, však stále ještě existují – a trojice hrdinek zjišťuje, že si dokáže užívat života. Chce to jen odvahu, nadhled a trochu štěstí… Generační vztahová komedie divácky úspěšného režiséra Jiřího Vejdělka, který se tentokrát postaral i o scénář, je českou odpovědí Sexu ve městě, jíž nechybí nezbytná kapka hořké ironie.