Nejnovější snímek Ivana Vojnára má jedenáct hlavních postav. Jsou to lidé, kteří zareagovali na inzerát v České televizi vyzývající diváky, aby se zúčastnili castingu, kde mohou vyprávět svůj životní příběh. Volně propletené portréty lidí, kteří se rozhodli svěřit se svými traumaty, fobiemi či pocity osamělosti v současné citově vyprahlé společnosti, autor obohatil i o hrané pasáže.
Nejnovější snímek Ivana Vojnára má jedenáct hlavních postav. Jsou to lidé, kteří zareagovali na inzerát v České televizi vyzývající diváky, aby se zúčastnili castingu. Volně propletené portréty lidí, kteří se rozhodli na kameru svěřit se svými traumaty, fobiemi či pocity osamělosti v současné společnosti, obohacené o hrané pasáže.