Máma
„Moje matka trpí Alzheimerovou nemocí. V mých očích se ale nerozpadá, nemizí. Připomíná mi Alenku v říši divů: pluje časem. Já pluji za ní a objevuji, kde se nachází, čím prochází, co dělá, co říká." Prostřednictvím originálně stylizovaného snímku, kterému nechybí něha a humor, režisérka podniká cestu do světa nemocné ženy.